Menüü

burger close

Logi sisse

Unustasid parooli?

Pole kasutaja? Registreeru siin!

Korduma kippuvad küsimused

Mis vahe on hooldajal ja hooleandjal?

Vaata vastust

Hooldaja on läbinud 2aastase õppe ning omab kutset. Hooleandja on teenuseosutaja, kellel on vastav väljaõpe, et professionaalselt kodu- ja isikuhooldusteenuseid osutada.

Peida vastus

Kuidas me erineme teistest koduhooldusteenuste agentuuridest?

Vaata vastust

Kõik hooleandjad kasutavad CareMate platvormi eraisikutena ja saavad otsustada, millal nad soovivad töötada ning millal mitte. Enamikul agentuuridel on suur kontroll töölevärvatud isikute üle, kuid meie teeme teisiti, et pakkuda paindlikkust tööaja suhtes. Soovime, et hooleandjad saaksid tunda end hästi seda tööd tehes, et pakkuda turvalist ja parimat hoolt.

Peida vastus

Kui palju on hooleandja tunnitasu?

Vaata vastust

Tunnitasu sõltub hooleandja pädevusest, kuid miinimumiks seame 8 eurot tunnis brutotasuna. 2018. aastal jõustunud ettevõtluskonto kaudu saavad hooleandjad oma makse lihtsasti reguleerida ja tulumaksumäär, mis tuleks brutotasult tasuda, on seega 20%.

Peida vastus

Kuidas CareMate töötab?

Vaata vastust

CareMate on turvaline platvorm, kust on võimalik leida vastavalt vajadusele ja soovidele regulaarsed hooldusteenuse pakkujad Sinu asukohas Sulle sobival ajal. CareMate aitab leida koolitatud ja kvaliteetset hoolt pakkuvad inimesed, kuna CareMate hooleandjaks hakkajatel peab olema tunnistus hooldusteenuse osutamiseks vajaliku väljaõppe läbimise kohta. Samuti tuleb läbida tausta- ja arstlik kontroll. Hooleandja pädevuse määrab lisaks eelpool nimetatule töövestlus. Loo oma profiil, vali asukoht ja tegevused ning ajaraamistik, millal soovid hooldust mõistliku raha eest saada/pakkuda. Tähtis on ka jätta tagasisidet, sest nii kindlustad endale ja vastaspoolele turvalisuse.

Peida vastus

Kas saab valida ise sobiva abilise või määratakse see?

Vaata vastust

Vastavalt platvormile sisestatud soovidele pakub CareMate sobivaimad kandidaadid. Nende seast on aga valik Sinu. Leia endale parim hooleandja, kes vastab Sinu vajadustele.

Peida vastus

Kuidas ma leian sobivaima inimese?

Vaata vastust

Lisa omale hooldusteenuse tellimiseks/pakkumiseks postikood, kellaaeg ja nimekiri hooldustegevustest, mida soovid tellida/pakkuda. CareMate pakub seejärel kandidaadid, kes vastavad soovitule.

Peida vastus

Kas ma võin endale rohkem kui ühe hooleandja appi kutsuda?

Vaata vastust

Tihtilugu ei saa üks kindel inimene alati tulla appi, kui sul on vaja. Samuti on vahel vaja kahte inimest korraga, et osutada vajalik abi. Valides mitu erinevat hooleandjat, saad alustada vestlust ja leppida kokku, kes su juurde valitud ajaks tuleb. Kõiki oma tellimusi saad kohandada personaalse profiili kaudu, mille lood.

Peida vastus

Miks ma ei saa leida endale hooleandjat kohas, kus elan?

Vaata vastust

Hetkel pakume teenust ainult Tallinna piirkonnas, kuid plaanime laieneda ka teistesse omavalitsustesse. Palun kirjuta meile info@caremate.ee, kui sa arvad, et peaksime aitama inimesi ka Sinu piirkonnas.

Peida vastus

Kui kaua kestab visiit?

Vaata vastust

Me usume, et 15 minutist jääb väheks, et öelda tere ja pakkuda piisavalt hooldust. Seetõttu on kõik tellitavad visiidid võimalikud alates 30 minutist. Sa võid endale tellida hoolduse ka pikemaks ajaks, lihtsalt vali endale tellimust esitades Sinu vajadustest lähtuvalt sobivaim visiidi aeg.

Peida vastus

Mis on minimaalne kokkulepe?

Vaata vastust

Sa võid tellida omale hooldusteenuseid alates pooletunnistest visiitidest kuni pikemaks ajaks. Täpselt niikauaks, kui vajad. Kui pead visiidi tühistama, siis palun anna hooleandjale teada vähemalt 24 tundi enne visiiti. Hooleandjad teevad valikud sinu soovide kohaselt ja seega kohandavad oma elu selle järgi, mida oled tellinud.

Peida vastus

Kas ma saan tellimust tühistada?

Vaata vastust

Absoluutselt! Me mõistame, et vahel pead tegema alternatiivsed plaanid. Palume tühistamisest teada anda vähemalt 24 tundi enne visiiti, sest hooleandjad teevad oma plaane, et aidata teid. Me mõistame, kui on eriolukord, kuid palun anna alati teada.

Peida vastus

Kuidas käib maksmine?

Vaata vastust

CareMate kasutab sama turvalist süsteemi internetimakseteks, nagu paljud hästi teatud firmad. Sa võid valida erinevate deebet- ja krediitkaartide vahel omale kasutajaprofiili loomisel ning raha läheb pärast hooldusteenuse visiiti selle arvelt CareMate kontole, kust kord nädalas tehakse ülekanne hooldusteenust pakkunud isikule, makstes talle kogu teenitud tulu. Sinu raha on hoiul CareMate kontol kuni nii hooldusteenuse tellija kui pakkuja on kinnitanud, et hooldusteenus sai läbi viidud. Kui teed pikaaegse tellimuse korduvvisiitidega, saab pakkuja sellegipoolest oma tulu kätte kord nädalas pärast nädala jooksul läbi viidud hooldusteenuste visiite.

Peida vastus

Kas ma võin maksta hooleandjale sularahas?

Vaata vastust

Ei, see ei vasta meie poolt kehtestatud kasutajatingimustele. Meie lahendus pakub turvalist ja mugavat maksesüsteemi inimestele, kes maksavad ja saavad tasu. See tugineb kõigi kasutajate aususele. Et vältida klientide ohtu seadmist, ei tohi meie poolt leitud hooldusteenuse pakkujad sularaha vastu võtta.

Peida vastus

Kas ma võin luua alternatiivseid kokkuleppeid CareMate poolt leitud hooldusteenuste osutajatega?

Vaata vastust

Ei. CareMate kasutajatingimuste kohaselt on keelatud alternatiivsed kokkulepped. CareMate teeb kõik selleks, et kindlustada kvaliteetne ja turvaline teenus igaühele ning teeb endast olenevalt kõik selleks, et pakkuda parimat abi seal, kus vaja. Püüdes teha alternatiivseid kokkuleppeid, võid ohtu seada hooleandja tuleviku. Inimesed, kes ei pea kinni kasutajatingimustest, võivad saada edaspidi keelu kasutada CareMate platvormi.

Peida vastus

Mis juhtub, kui ma ei ole rahul tellitud hooleandjaga?

Vaata vastust

Kindlasti anna tagasisidet rahulolematuse põhjustest. Kuna meie poolt pakutavaid hooldusteenuse osutajaid saab ka ühekordse visiidi jaoks tellida, soovitame kõiki esmakordse kohtumise puhul tellida ainult üheks visiidiks. Selle aja jooksul saad selgust, kas Sulle sobib koostöö ja soovid sama inimest ka edaspidi tellida. Juhul, kui Sa ei ole rahul, saad alati loobuda selle inimese teenustest ning leida kellegi teise.

Peida vastus

Mis juhtub, kui keegi lähiümbruses olevatest hooleandjatest ei ole sobivad?

Vaata vastust

CareMate püüab teha kõik selleks, et leiaksid endale sobivaimad hooldusteenuse pakkujad ning pakub kõiki turul olevaid vabu valikuid Sinu vajadusi arvestades. Juhul, kui vabu teenuseosutajaid saada ei ole, soovitab CareMate Sul oma vajaduste koha pealt läbi mõelda, kas kusagil oleks võimalik leida kompromissi, et suurendada valikut.

Peida vastus

Kuidas on hooleandjad kontrollitud, et nad võivad teenust osutada?

Vaata vastust

Kõikidel hooleandjatel tuleb läbida tausta- ja tervisekontroll. Lisaks saavad kõik soovijad sertifitseeritud pakkuma just seda hooldust, mille kohta on olemas väljaõpe. Sertifitseerimise jaoks tuleb neil teha enne platvormi kasutama hakkamist eksam, millega tõendatakse valmisolekut parima hoolduse pakkumiseks.

Peida vastus

Mis siis saab, kui tekivad lahkhelid?

Vaata vastust

Kahjuks tuleb ikka ette olukordi, kus tekivad lahkhelid. Palun anna nende tekkimisel kohe teada CareMate e-posti aadressil info@caremate.ee ja seal püütakse lahkhelid parima kompromissi leidmiseks lahendada nii kiiresti ja õiglaselt kui võimalik.

Peida vastus

Ma ei suuda leida vastust oma küsimusele?

Vaata vastust

Palun võta meiega ühendust e-posti aadressil info@caremate.ee ja me vastame Sinu küsimusele niipea kui võimalik.

Peida vastus

Kelle alluvuses hooleandjad töötavad?

Vaata vastust

Hooleandjad pakuvad hooldusteenuseid eraisikutena ilma kolmanda osapoole alluvuses töötamata.

Peida vastus

Kui palju on hooldusteenuse tunnihind?

Vaata vastust

Parim hool on hindamatu. Seetõttu püüame tagada Sulle minimaalse kulu, kuid maksimumtulemuse. Kuna tegu on vajaduspõhise hooldusega, siis oleme määranud miinimum ja maksimum tunnihinna määra ning lõplik hind kohandub Sinu vajadustele. Miinimum on 10 € tunnis ja maksimum 15 € tunnis.

Peida vastus

Ma olen hooleandja, kui suur on minu tasu?

Vaata vastust

Hooleandjana kasutad platvormi eraisikuna. Vastavalt oma oskustele ja pädevusele ning tagasisidele tekib Sulle platvormi poolt tunnihind. Miinimumiks on 8 € tunnis. Võttes ette vastutusrikkamaid tööülesandeid ja tehes neid parimal võimalikul moel, on võimalik teenida kuni 11 € tunnis.

Peida vastus